Μια μαμά αλλάζει το πρόσωπο της ομορφιάς

FaceBeauty change

Επιμέλεια: Λίλιαν Μαργαρίτη

Όλοι θα θέλαμε να βοηθήσουμε στη δημιουργία ενός καλύτερου και πιο δίκαιου κόσμου για τα παδιά μας αλλά μία μητέρα αποφάσισε να το κάνει πράξη. Η Κέιτι Ντρίσκολ είναι συγγραφέας, φωτογράφος και ιδρύτρια του μη κερδοσκοπικού οργανισμού Changing The Face Of Beauty, που έχει στόχο να βοηθά ανθρώπους με ειδικές ανάγκες να έχουν παρουσία σε διαφημιστικές καμπάνιες και στα μέσα ενημέρωσης. Ο οργανισμός δημιουργήθηκε το 2012 με αφορμή τη μικρή κόρη της Ντρίσκολ, Γκρέις, η οποία γεννήθηκε με σύνδρομο Down.

katie-driscoll-changing-face-of-beauty

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα του οργανισμού, η Ντρίσκολ και η ομάδα της προχωρούν σε συμπράξεις και συνεργασίες με εμπόρους λιανικής και διαφημιστικές εταιρίες, προκειμένου να αυξήσουν την προβολή των ανθρώπων που ζουν με αναπηρία στο κοινό, μέσω των προϊόντων του marketing και των εκπαιδευτικών προγραμμάτων. Κατά τα τρία χρόνια λειτουργία του Changing The Face Of Beauty, πάνω από 100 εταιρίες έχουν χρησιμοποιήσει μοντέλα με αναπηρίες στη διαφημίσεις τους, συμπεριλαμβανομένης και της εταιρίας ρούχων της Τόρι Σπέλινγκ, Little Maven. Παράλληλα, βοήθησαν τη Τζέιμι Μπρούερ, το πρώτο μοντέλο με σύνδρομο Down, να περπατήσει στην πασαρέλα της Εβδομάδας Μόδας της Νέας Υόρκης.

changing-the-face-of-beauty-jamie-brewer

Φυσικά, οι στόχοι της οργάνωσης είναι πολύ μεγαλύτεροι από τις διαφημίσεις και τις ωραίες φωτογραφίσεις. Πρόσφατα η Ντρίσκολ μιλώντας στη Huffington Post τόνισε ότι όσο περισσότερο συμμετέχουν άνθρωποι με ειδικές ανάγκες σε δρώμενα και εκδηλώσεις τόσο περισσότερο υποχωρούν τα «τείχη» που βρίσκονται γύρω τους και τους απομονώνουν από την υπόλοιπη κοινωνία. Όσο περισσότερο εκτίθενται τόσο αυξάνονται οι ευκαιρίες να δει ο κόσμος ότι δεν είναι διαφορετικοί και να τους δεχθεί με μεγαλύτερη ευκολία.

Όσο περισσότερο εμφανίζονται οι άνθρωποι με αναπηρία σε εργασιακούς χώρους τόσο περισσότερες ευκαιρίες τους δίδονται για να πετύχουν σε οποιοδήποτε επάγγελμα επιθυμούν. Σύμφωνα με τη Huffington Post, μόνο το 44% των ενηλίκων με νοητικά προβλήματα περιλαμβάνονται στο εργατικό δυναμικό των ΗΠΑ. «Πιστεύουμε ακράδαντα ότι μέσω της προβολής τους οι άνθρωποι με αναπηρία έχουν περισσότερες πιθανότητες να βρουν εργασία. Με την απασχόληση έρχεται και η ανεξαρτησία και μπορούν να συμμετέχουν στην κοινωνία όπως και οι υπόλοιποι άνθρωποι», υποστηρίζει η Ντρίσκολ.

changing-face-of-beauty-model

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία από την Επιτροπή του Προέδρου για τα Άτομα με Νοητικές Αναπηρίες, υπάρχουν περίπου 7 με 8 εκατ. άνθρωποι όλων των ηλικών- περίπου το 3% του πληθυσμού- που ζουν με νοητική στέρηση στις ΗΠΑ, και όμως, εξακολουθεί να είναι πολύ σπάνια η εκπροσώπιση τους στα μέσα μαζικής ενημέρωσης με θετικό τρόπο. Αξίζει να αναγνωριστεί η ομορφιά τους και τα επιτεύγματα τους, όπως ισχύει για τον υπόλοιπο πληθυσμό.

changing-the-face-of-beauty

Οργανισμοί όπως ο Changing The Face Of Beauty, δρουν ευεργετικά όχι μόνο γιατί δημιουργούν ευκαιρίες για τους ανθρώπους με ειδικές ανάγκες, αλλά και γιατί αλλάζουν τα πρότυπα της ομορφιάς, αμφιβητούν το ισχύον καθεστώς και συμβάλουν την διεύρυνση του τοπίου των μέσων ενημέρωσης περιλαμβάνοντας σε αυτό διαφορετικούς και ιδιαίτερους ανθρώπους. Κάθε άτομο είναι όμορφο και δουλειά του οργανισμού είναι να βοηθήσει τον κόσμο να το αναγνωρίσει…

 

   

Άφησε ένα σχόλιο

*